Дистанційні завдання для учнів 2(6) класу

Українська мова
Перегляньте відео та виконайте завдання.
https://www.youtube.com/watch?v=q83TU_Xf2Tc

Завдання1
І. Прочитайте фразеологізми. Поясніть їхнє значення. За потреби скористайтеся фразеологічним або тлумачним словником.
Бути на сьомому небі; п ’яте колесо до воза; між двох вогнів; як дві краплі води; діло десяте; на всі чотири сторони; за тридев’ять земель; двома словами; пам’ятати до сьомих віників.
 II. Випишіть числівники у дві колонки: 1) кількісні; 2) порядкові.
      Три фразеологізми уведіть у речення.      

Завдання 2.
І. Спишіть речення. Підкресліть члени речення. Назвіть числівники.
1. У прохолодному передсвітанні дрімав сад із п’ятьма розквітлими вишнями... (К.Мотрин). 2. Дорога розходилася двома чорними рукавами
(М .Стельмах). 3. Два дні точився запеклий бій карателів із партизанами
(М.Стельмах). 4. Три дні минуло, а лелеки не з ’явились (Ю.Збанацький).
5. Сьоме небо собі пригинає суєта (Л .Костенко). 6. Низько-низько над лугами побраталися два голоси (М .Стельмах).

II. Обґрунтуйте написання префіксів у виділених словах.
Вправа 3
Українська література
1.https://www.youtube.com/watch?v=wLrpBJWJLhI
2.Прочитати В Нестайка " Тореадори з Васюківки".
3.https://learningapps.org/watch?v=pr712umqt16
4.
Тестові завдання за повістю В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»
(ч.1, р. I «Метро під свинарником. Тореадори з Васюківки. Собакевич»)
1. Яке прізвище було в Павлуші:
а) Завгородній;
б) Собакевич;
в) Рень;
г) Нестайко.
2. Скільки коштуватиме проїзд у метро у Васюківці для вчительки арифметики:
а) три копійки;
б) безкоштовно;
в) одна копійка;
г) п’ять копійок.
3. Чому будову метро хлопці вимушені були призупинити:
а) не вистачило будматеріалів;
б) побачив тато і заборонив;
в) у підземелля потрапила свиня і все зруйнувала;
г) лили сильні дощі.
4. Яке хобі було в діда Яви:
а) полювати;
б) рибалити;
в) доглядати за худобою;
г) обробляти город.
5. Ким була Явина мати:
а) бригадир на заводі будматеріалів;
б) ланкова кукурудзоводів;
в) кухар;
г) вчителька.
6. Яке лихо вчинив бугай Петька:
а) розбив сусідську огорожу;
б) зіпсував комбайн Явиного діда;
в) загнав дачника на телеграфний стовп;
г) зламав сторожовий курінь.
7. Хто став другою кандидатурою на участь у кориді:
а) льоха Манюня;
б) корова Манька;
в) бик Нафаня;
г) цап Жора.
8. Яку шкоду вчинив цап Жора:
а) з’їв усю капусту;
б) розбудив усіх посеред ночі;
в) з’їв сорочку Павлуші, поки той купався в калабані;
г) зайшов у будинок Павлуші.
9. До тореадорського реманенту друзів належали:
а) відро і хустка матері;
б) простирадло і міцна мотузка;
в) капелюшок і килимок;
г) ланцюг та червоний рушник.
10. Після чого Контрибуція розлютилася на хлопців:
а) коли її почали кусати мухи;
б) коли вона захотіла пити;
в) коли один із хлопців ударив її по губі;
г) коли Ява відбив їй ріг.
11. Як друзі врятували цуценя:
а) витягли його з криниці;
б) нагодували;
в) витягли його з озера;
г) знайшли йому господаря.
12. Як хлопчики назвали врятоване цуценя:
а) Полкан;
б) Жучка;
в) Шарик;
г) Собакевич.

06.04.20.Числівник.Узгодження числівників з іменниками.
1. Перегляньте відео.
2. Виконайте завдання.




13.04.20.

Українська література
1. Прочитати повість Я.Стельмаха " Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера".
2.Виконати тестові завдання.
1. Ірина Семенівна була вчителькою:
а) географії;
б) історії;
в) ботаніки.
2. Герої твору — вже учні класу:
а) сьомого;
б) шостого;
в) п’ятого.
3. Ірина Семенівна називала учнів:
а) «професорами»;
 б) «діточками»;
 в) «зайчатами».
4. Яку колекцію вчителька зобов’язала зібрати школярів улітку?
а) Лікарських трав;
б) листочків;
в) комах.
5. З яким запитанням звернувся Митько до вчительки?
а) «А можна вдвох збирати одну колекцію?»;
б) «А як оформляти цю колекцію?»;
 в) «А скільки екземплярів повинна містити ця колекція?».
6. Бабуся Сергія жила в селі:
а) Юстинівка;
б) Юпітерка.  
                                                                                                             в) Юрківка.
7. Василь Трош — це в майбутньому:
а) видатний музикант;
б) майстер велосипедного спорту міжнародного класу;
в) кандидат у майстри спорту з шахів.
8. Приїхавши до бабусі, хлопці почули якесь виття, яке було пов’язане:
а) з коровою;
б) військовими тренуваннями;
в) музичним інструментом.
9. Чим хлопці вразили Троша?
а) Поведінкою;
б) сачками і рюкзаками;
в) манерою спілкування.
10. Про який географічний континент згадується у творі?
а) Америку;
б) Європу;
в) Африку.
11. Чим бабуся пригощала Сергія та Митька?
а) Картоплею;
б) голубцями;
в) пиріжками.

12. Наївшись, хлопці вирішили прогулятися:
а) по лісу;
б) селом;
в) на річку.
3.Напишіть про ще одну пригоду хлопців у селі.
4.*Намалюйте афішу до фільму під назвою " Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера".


27.04.20
Українська мова

1.Підготуватись до контрольної роботи з теми "Числівник".2.Перегляньте відео. 
https://www.youtube.com/watch?v=LWGcoQIX1OY

3. Виконайте завдання.





04.05.20
Українська мова

1.Опрацюйте матеріал

 2.Виконайте завдання


3. Додаткове завдання ( за бажанням).

06.05.20
Українська мова
1. Перегляньте матеріал.



2. Виконайте завдання.





                           Любі семикласники!
За літо вам потрібно не тільки відпочити, а й підготуватися до наступного навчального року. Якщо під час навчання часу на читання катастрофічно не вистачає, то влітку вільного часу – цілком достатньо. Тому я пропоную  вам список літератури для обов’язкового читання. 


                                  




Список творів із української літератури для 7 класу
  • Іван Франко. «Захар Беркут»;
  • Андрій Чайковський. «За сестрою»;
  • Адріан Кащенко "Над Кодацьким порогом";
  • Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять»;
  • Григір Тютюнник. «Климко», " Вогник далеко в степу";
  • Олекса Стороженко. «Скарб»;
  • Богдан Лепкий. «Мишка»;
  • Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» або Степан Процюк. «Аргонавти»;
  • Степан Васильченко " Приблуда";
  • Любов Пономаренко. «Гер переможений»;
  • Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили».
Гарного відпочинку та цікавого читання!

2 коментарі:

  1. Доброго дня, а у завданні 13.04 на п. 3 читати ще один розділ и описувати, чи вигадати своє?

    ВідповістиВидалити